ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Шановні дорослі, на скільки це можливо, «не відкладайте на завтра» розвиток і освіту дошкільнят. Грайте разом з дітьми! Розмовляйте зі своєю дитиною; розмірковуйте, припускайте, мрійте, фантазуйте про все на світі. Знаходьте час на казку, історію, оповідання; вчіть вірші напам’ять; переглядайте разом мультфільми та поговоріть з дитиною про зміст побаченого; опрацьовуйте разом матеріали різноманітних освітніх платформ. Запам’ятайте – дитячі справи – це важливо! Все це допоможе дитині відчувати себе у безпеці.
Ми – працівники закладу дошкільної освіти готові допомогти Вам. Звертайтеся за консультацією, підказкою, порадою до всіх фахівців нашого дитсадка.
Саме для Вас створена сторінка «Дистанційне навчання»
Ось для Вас – корисні посилання: на сайті МОН у вільному доступі доступні зібрані матеріали, за допомогою яких педагоги підготуються до роботи, організують освітній процес у нових умовах:
Фрагменти відеозанять, від педагогів нашого закладу – «Цікаві заняття»
Розвиваючі ігри від педагогів «ДзВІНки», створені на онлайн-платформах
LearningApps, Jigsawplanet, та за допомогою програми PowerPoint ви знайдете за посиланням – «Інтерактивні ігри та вправи».
Яку діяльність запропонувати дитині дошкільного віку:
Ігрова
Гра завжди бажана для дитини. Вона створює позитивний емоційний настрій, на якому всі психічні процеси протікають активно. Ігрова діяльність сприяє і розвитку в дитини навичок, необхідних для самообслуговування й надання допомоги дорослим. Наприклад, у різних сюжетно-рольових іграх дитина має змогу багаторазово моделювати й закріплювати послідовність прибирання, прання, одягання, прийому їжі, одягання й роздягання (ляльки) тощо.
Трудова
У дошкільників є бажання самостійно діяти з предметами зі «світу дорослих» — мити посуд, накривати на стіл, підмітати тощо. Тож малюкам неодмінно слід давати посильні трудові доручення. Для дітей це спосіб самоствердження, втілення своїх бажань і можливостей.
У старшому дошкільному віці у дітей з’являється почуття відповідальності за свою роботу, а також новий мотив діяльності — зробити для інших. Дитина проявляє ініціативу, у неї з’являється об’єктивна самооцінка. У цей період діти навчаються працювати разом, розподіляти між собою обов’язки, домовлятися, здійснювати дії так, щоб інший міг їх успішно продовжувати. Залучати дітей до побутової праці важливо, бо під час такої діяльності між дитиною і дорослим встановлюються стосунки реальної взаємодопомоги, координації дій, розподілу обов’язків. Зароджуючись у дошкільному віці, ці стосунки розвиваються й надалі.
Художньо-продуктивна
У різних видах художньо-продуктивної діяльності формується незалежність
дитини від дорослого, прагнення до пошуку адекватних засобів самовираження.
Дошкільники мають змогу втілити свої задуми та реалізувати творчі здібності.